همکاری مشتری
تفاهم نامه همکاری مشترک 24

با افتخار به اطلاع همه دوستان می رسانیم شرکت توف اینترسرت و شرکت بازرسی مهندسی ایران همکاری مشترکی را در زمینه  ارائه خدمات صدور گواهینامه های محصول و گواهی نامه های سیستم مدیریت، انجام فعالیت های بازرسی فنی و آموزش  آغاز نمودند.

TÜV Saarland در سال 1871 شکل گرفت و در سال 1873 میلادی به عنوان یک سازمان بی طرف شناخته شد و از آن زمان اقدام به توسعه محدوده فعالیت های خود در زمینه های متفاوت نموده است.

گروه TÜV InterCert GmbH  عضو گروه TÜV Saarland با هدف حمایت از سازمان هایی که به دنبال نیل به دستیابی به کیفیت در ارائه کالا و خدمات و استقرار سیستم مدیریت اثربخش می باشند، تشکیل شده است و از زمان تاسیس با اتکا به تجارب چندین دهه خود همواره در راستای اصول اخلاقی و حرفه ای خود سعی در ارائه خدمات به کلیه متقاضیان داشته است.

ارائه خدمات صدور گواهینامه های سیستمی و محصولی و انجام فعالیت های تست و بازرسی به صورت حرفه ای، اثر بخش و با هزینه ای متناسب با خدمات ارائه شده از جمله اهداف گروه  TÜV InterCert GmbH می باشد.

شرکت بازرسی مهندسی ایران در سال 1362 به عنوان اولین شرکت بازرسی ایرانی با ماهیت مستقل و ملی تأسیس گردید و فعالیت های بازرسی فنی خود را با اخذ پروانه تأیید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ایران و از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران آغاز نمود.

اکنون این دو شرکت در کنار یکدیگر با اتکا به تجارب چندین ساله و کارشناسان مجرب و حرفه ای خود خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلف از جمله برگزاری دوره های آموزشی، صدور گواهینامه های سیستمی و محصولی و انجام انواع خدمات در حوزه بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی، بازرسی های فنی، مهندسی و نظارتی پروژه های صنعتی، بازرسی فنی از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، بازرسی های شخص ثالث، بازرسی از مواد و محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی، بازرسی آسانسور و پله برقی، بازرسی از مخازن و جایگاههای CNG را در سطح بین المللی عرضه میدارند.